петък, 21 февруари 2014 г.

Трети ден....

Третият ден от режима ми почти приключи. Може да ви бъда досадна с постовете си тези дни, но искам да споделя как протича режима. Аз съм работещ човек и не мога да отделя 10 дни да си остана в къщи и да правя хранителен режим:(  Но с добра подготовка и организация всичко може да се постигне.
Днес графикът ми беше объркан, тъй като трябваше да бъда в движение напред- назад през целия ден. Сутринта успях да изям първата част от продуктите. До обяд още не бях огладняла, нищо че не пих нито чай, нито вода. На обяд в хубав ресторант пред погледа на ужасения персонал и подхилкващия  се  клиент успях да хапна само 1 ябълка и няколко ядки орехи, но устоях на изкушаващото меню!!! Не ме подразни чудесната свежа салата, която клиентът ми си поръча, нито тирамисуто накрая. Гледах ги, все едно са поръчани на другата маса. Нагласата ми да направя режима, без да го наруша, не ми изневери. Ураааа, дисциплинирана съм! ! Успях да пия достатъчно вода и едно кафе. Кафето ми създаде лек стомашен  дискомфорт, но бързо отмина.  Почти цял ден не усещах глад, в късния следобяд успях на спокойствие да хапна от житото. Третата порция ще я хапна тази вечер късничко, но ще се постарая да не е след 20,00 часа. Продължавам всяка сутрин и с упражненията. Колебанията ми, че сутрин нямам време за упражнения или хранителен режим, бяха разбити на пух и прах:)))
Хора, издържа се! Ако сте решили да го пробвате и не сте го правили до сега, не се колебайте. Дори при натоварен работен график може да се направи. Трябват само добра подготовка, организация и мнооого Дисциплина.
Ако сте пропуснали тази дата,  ето тук може да видите следващите подходящи дати за провеждане на режима.

Успех!
















2 коментара:

  1. Оле, направо ти се възхищавам за волята. Аз не съм такава, просто правя нещата когато ми идва да ги правя, така като теб не бих успяла, за това направо ти се възхищавам. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси, прочетох с интерес трите дни! Възхищава ти се!

    ОтговорИзтриване